《準爸媽一齊做,輕鬆幾個運動助順產》

《準爸媽一齊做,輕鬆幾個運動助順產》

懷孕期間究竟適唔適合做運動,相信係唔少孕婦特別係懷第一胎嘅媽媽嘅疑問。其實不少研究及醫生都建議當孕期穩定後,適當的運動其實能幫助你生產過程更輕鬆順利。今次就等我哋介紹幾組準爸媽可以一齊做嘅肌肉同呼吸練習,做運動之餘仲可以增進兩夫妻感情!

懷孕初期:橋式

孕婦首先平訓係瑜伽墊或床上,屈曲雙腿至屁股位置,雙腿自然分開成盤骨闊度,以腹及臀嘅肌肉做一個橋式動作,吸氣保持7拍,呼氣時肚就落8拍,重複4次。準爸爸可以係旁邊幫手托起孕婦下背,注意雙膝平衡,沒有向內夾,而且頭、肩需放鬆,不要強行用力。

懷孕中期:腹式呼吸

夫婦兩人首先要背對背,屈膝跪坐係瑜珈磚或具承托力嘅咕或枕頭上,腰骨請盡量挺直。一邊手放喺肚上,另一邊手放喺胸前。吸氣時應該感受到胸口無郁動,只有腹部脹起。呢個練習能夠減少宮縮而產生的腹部壓力,兩公婆不妨一齊練習同時感受一下對方呼吸嘅節奏。

懷孕後期:骨盆底肌呼吸

首先用兩個瑜珈咕或具承托力嘅咕或枕頭,傾向牆身打斜擺放。準爸爸先訓上咕,張開雙腿讓孕婦躺在你身上。孕婦開始練習會陰,吸氣想像忍尿的感覺,然後呼氣放鬆。準爸爸呢個時候可以將雙手放喺媽媽肚皮上,感受一下胎動。

如果想試下 BeautyMama 嘅孕婦按摩療程,可以click入嚟先了解下我地6項皇牌療程https://www.beautymama.com.hk/孕婦按摩療程


相關文章 :

  1. 懷孕動起來